deneme fare


Gifdunyasi.com

4 Mart 2015 Çarşamba

gif animasyon Html şiirler,gifanimasyon Html mektuplar,gifanimasyon resimler, gif animasyon, gifdunyasi, flash kart,gifanimasyon,gifdunyasi sevgi kartları, gifanimasyon aşk kartları, aşk flashları,gifdunyasi,gifanimasyon Html sunumlu resimler,gifanimasyon gifler,gif animasyon grafikler,gifanimasyon gifler,gifanimasyon grafikler,hareketli resimler,





 

Bir fırtına mıydın kasıp kavurdun
Beni daldan dala atıp savurdun
Seviyorum derken kalbimden vurdun
Ona mıydı havan harcadın beni

Dudağında sitem dilinde yalan
Firari bir aşk mı kalbini çalan
Tepeden tırnağa aklını alan
Ona mıydı cakan harcadın beni

Allahtan reva mı söyle yaptığın
Her bakışa kanıp yoldan saptığın
Yalan sevgisi mi senin taptığın
Bu nasıl bir aşk ki harcadın beni

Kaderimsin dedim kadersiz ettin
Seviyorum dedim gönülsüz ettin
Seni sevdiğime bin pişman ettin
Bu nasıl bir sevda harcadın beni

Serap Sönmez






 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.